TASK
Get people who had shown an interest in a guardianship but have never adopted a godchild, to sign up for a guardianship
SOLUTION
An invitation to an unusual Dinner was our answer. The mailing connected to a personalized landing page, on which the reader could register and adopt a godchild.
AWARD: John Caples Award, Eurobest Award, Shortlist EPICA
Agency: SKA Relationship Marketing
(Image credit: Shutterstock. By Karelnoppe).
…………………
AUFGABE
Das Mailing war an Interessenten gerichtet, die sich selbst bei WV gemeldet aber nie ein Patenkind adoptiert hatten- auch nach mehrmaligem Anschreiben nicht. Doch wie rüttelt man Totalverweigerer auf?
LÖSUNG
Ein ungewöhnliches Menü war unsere Antwort. Das Mailing verwies auf eine personalisierte Landingpage auf der sich der Leser direkt als Pate anmelden konnte.
AWARD: John Caples Award, Eurobest Award, Shortlist EPICA
Agentur: SKA Relationship Marketing
(Image credit: Shutterstock. By karelnoppe)